Írások
Népszabadság, 2014. nov. 26., p. 17 Népszabadság Online, 2014. nov. 27. Az olvasói igényeket nem ismerik, a rosszul olvasókat nem tudják becsábítani, a népszerűsítő programok sokszor azokat... Tovább »
Nyest, 2014. nov. 11. A Magyar Információbrókerek Egyesülete www.mibe.info 2014. nov. 13-án tartotta a Könyvek nélküli könyvtár — Tájékoztatás elektronikus forrásokból című konferenciáját. A... Tovább »
Népszabadság Online 2014. aug. 26. Lehet, hogy a hagyományos fizikai könyvtárakra nincs is már szükség? Az új rendszerben sokkal nagyobb a könyvválaszték, mint amennyi egy könyvtárépületbe beférne ... Tovább »
Élet és Tudomány (1990. 06. 08.) p. 717, utánközlés: Ki szavatol a helyesírás biztosságáért? / Fercsik Erzsébet. – [Budapest] : Korona, [1993] 226 p. Klasszikus iskolai anekdotának számít... Tovább »
Nem mindegy, hogy az általunk készített szöveget mennyi idő alatt, milyen kedvvel olvassák, és hogy tartalmát mekkora erőfeszítés árán értik meg. A felsorolt tippek abban segítik a szövegek... Tovább »
Vitafórum, 2012. ápr. 12., Budapest, OSA Archívum. A beszélgetés hangfájlja. Fotó: Klein László. A szerző engedélyével közölve. Ranganathan törvényei között találjuk, hogy minden könyvnek... Tovább »
Ügyfeleink nyeresége…
KIT Hírlevél, 2011. dec. 7. No nem könyvtári szakértő, az más kérdés (ugyan az is voltam, arra a papírra hivatkozva a papírral soha nem kaptam megbízást. Utóbb megtudtam, hogy ez bizonyos szinten... Tovább »
Megjelent: KIT Hírlevél, 2011. nov. 9. A KIT-portálon két változatban tettünk fel egyazon kérdést: Milyen készségekkel lehet ma / KELLENE leginkább előre jutni a könyvtári rendszerben? A nem reprezentatív... Tovább »
Megjelent: Haszon, 2011. szept., p. 54-55 Egy cég vevői sokkal fontosabb tartják az ügyfélszolgálatot, mint maga a vállalkozás. Hogyan kezeljük a telefonos ügyfélpanaszokat és hogyan kerülhetjük... Tovább »