Az utasításon és engedelmességen alapuló vezetési stílus a képzetlen munkaerőre szabott.
Kiváló vezetők : rövidítve. In: Korszerű Vezetés 29 (1997) 3 p. 48-56.

Írások

[Az “olvasásnépszerűsítés” problémái és lehetőségei] – Porlepte könyvtárak

Népszabadság, 2014. nov. 26., p. 17 Népszabadság Online, 2014. nov. 27.   Az olvasói igényeket nem ismerik, a rosszul olvasókat nem tudják becsábítani, a népszerűsítő programok sokszor azokat... Tovább »

Könyvek nélküli könyvtár — Tájékoztatás elektronikus forrásokból

Nyest, 2014. nov. 11. A Magyar Információbrókerek Egyesülete www.mibe.info 2014. nov. 13-án tartotta a Könyvek nélküli könyvtár — Tájékoztatás elektronikus forrásokból című konferenciáját. A... Tovább »

Könyvtárak alkonya? Nálunk még nem

Népszabadság Online 2014. aug. 26. Lehet, hogy a hagyományos fizikai könyvtárakra nincs is már szükség? Az új rendszerben sokkal nagyobb a könyvválaszték, mint amennyi egy könyvtárépületbe beférne ... Tovább »

Olvashatóbb és kényelmesebben használható szövegek készítése ― Tippek

Nem mindegy, hogy az általunk készített szöveget menyi idő alatt, milyen kedvvel olvassák, és hogy tartalmát mekkora erőfeszítés árán értik meg. A felsorolt tippek abban segítik a szövegek szerkesztőit,... Tovább »

Észrevétel a Halott könyvtárral kapcsolatban

Vitafórum, 2012. ápr. 12., Budapest, OSA Archívum. A beszélgetés hangfájlja. Fotó: Klein László. A szerző engedélyével közölve. Ranganathan törvényei között találjuk, hogy minden könyvnek... Tovább »

Problémamegoldás — döntéstámogatással

Ügyfeleink nyeresége…

Címkék:
Kategóriák: Doboz

Hogyan lettem szakértő?

KIT Hírlevél, 2011. dec. 7. No nem könyvtári szakértő, az más kérdés (ugyan az is voltam, arra a papírra hivatkozva a papírral soha nem kaptam megbízást. Utóbb megtudtam, hogy ez bizonyos szinten... Tovább »

Feletteshez simulás helyett széles látókört értékelnek a magyar könyvtárosok – tényleg?

Megjelent: KIT Hírlevél, 2011. nov. 9. A KIT-portálon két változatban tettünk fel egyazon kérdést: Milyen készségekkel lehet ma / KELLENE leginkább előre jutni a könyvtári rendszerben? A nem reprezentatív... Tovább »

Játszmák az ügyfélszolgálaton – Kerülje ki a telefonos csapdákat!

Megjelent: Haszon, 2011. szept., p. 54-55 Egy cég vevői sokkal fontosabb tartják az ügyfélszolgálatot, mint maga a vállalkozás. Hogyan kezeljük a telefonos ügyfélpanaszokat és hogyan kerülhetjük... Tovább »

Kutatás és szolgáltatás – szervezeti kultúra

A szervezeti kultúra a szervezetek olajozott működését biztosító osztott értékek, gyakorlatok és rituálék rendszere. Minősége meghatározza a szervezet versenyképességét. Mikulás Gábor a... Tovább »

Címkék:
Kategóriák: Doboz