A hibák elkövetése nem a főnök privilégiuma.
Maurice’s management maxims / Mauriuce B. Line. In: Library Management 20 (1999) 1

Infobróker könyvek, cikkek, előadások

« Régebbi bejegyzések - Újabb bejegyzések »

Ügyféltapasztalatok az információs tanácsadásról – svéd, magyar, izlandi, dán és kanadai visszajelzések

Előadás a MIBE 8., Pr az információszolgáltatásokban c. konferenciáján, 2008. június 3.

Hogyan szerezhet bizalmat az információszolgáltató?

2008. június. Nyomtatásban nem jelent meg. A testre szabott információt szolgáltató szakember szolgáltatása bizalmi viszonyt feltételez. A nem testre szabott információszolgáltatásokkal – pl....

Tovább »

Az információbrókerség gyakorlata – Mennyire best a practice?

Előadás, beszélgetés hallgatóknak, Kóródy Judittal, 2008. ápr. 9., 2007. márc. 28., ELTE BTK, Könyvtártudományi tanszék

Információ; az információgyűjtés forrásai

Előadás, 2008. ápr. 29., Budapesti Gazdasági és Műszaki Egyetem Mérnöktovábbképző Intézete, Üzleti hírszerzés tanfolyam

Sikeres szakmaváltások

Szerző: Karácsony Zoltán. In: Nyomtatásban: Haszon 6 (2008) 2 p. 18-19. a szerző engedélyével közölve … Mikulás Gábor (39) pályafutása bizonyítéka annak, nem kell belenyugodni az állóvízbe,...

Tovább »

1. Az infobróker „szerepe”. 2. Az infobróker eszközei. 3. Etikai kérdések

Előadások, SZIE-ABK, Jászberényi Városi Könyvtár, 2008. febr. 9., márc. 9.

Mártonffy Attila: Bróker infólesen

IT Business (2007. dec. 11.) p. 16-19 (a teljes interjúban Kiszl Péter, Kóródy Judit, Sebestyén György és Mikulás Gábor is megszólal) – a szerző engedélyével közölve A magyar információpiacon...

Tovább »

Fizetni online tartalomért? – Ha szolgáltatás van mögötte!

IT Business (2007. okt. 9.) p. 15. Természetesen igen, de csak egyes esetekben. A kérdés például, hogy a kínált tartalom megszerzése által mennyire közvetlenül mérhető a hasznom. És ez az én...

Tovább »

Ügyfélkövetés — megcélzástól a projektet követő kapcsolattartásig

Előadás a Magyar Információbrókerek Egyesületének 7., Ügyfélmegértés és követés — az információbróker ügyfélkapcsolatai c. konferenciáján, 2007. jún. 6.

A lobbista, mint információbróker

Előadás, CEU Business School Érdekérvényesítő (lobbi) szakreferens képzés, 2007. máj. 11.