A könyvtárosoknak felelősséget kell vállalniuk az általuk szolgáltatott információért.
Management and the management of information and library services / Patricia Layzell Ward. In: Library Management 22 (2001) 3 p. 131-155

Kutatás és szolgáltatás – szervezeti kultúra

A szervezeti kultúra a szervezetek olajozott működését biztosító osztott értékek, gyakorlatok és rituálék rendszere. Minősége meghatározza a szervezet versenyképességét.

Mikulás Gábor a szervezeti kultúrát a nemzetközi GLOBE projekt módszertana alapján kutatta: tanácsadó és kiadóvállalkozások, illetve állami hatósági szervezetek esetében. A vezetői interjúk szövegeiben a későbbi szervezeti versenyképességet előrejelző tartalmi elemeket azonosított.

A téma kapcsán hazai és külföldi forrásokban folyamatos témafigyelést végez, melyeket felhasználva illetve kutatásai alapján több előadást tartott.

Mikulás Gábor doktori értekezése: Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban (link).

A GM Consulting szervezeti kulturális webhelye a Szervkult.hu.

Hozzászólás