"A fiatalabb korosztályban nem tudott kiválasztódni egy kreatív, alkotó, szakmai közgondolkodást és tudást erősítő réteg."
Neuralgikus pontok a szakkönyvtárügy működésében / Horváth Tibor. In: Tudományos és Műszaki Tájékoztatás (1989) 11 http://tmt.omikk.bme.hu/show_news.html?id=3152&issue_id=396

Kutatás és szolgáltatás – szervezeti kultúra

A szervezeti kultúra a szervezetek olajozott működését biztosító osztott értékek, gyakorlatok és rituálék rendszere. Minősége meghatározza a szervezet versenyképességét.

Mikulás Gábor a szervezeti kultúrát a nemzetközi GLOBE projekt módszertana alapján kutatta: tanácsadó és kiadóvállalkozások, illetve állami hatósági szervezetek esetében. A vezetői interjúk szövegeiben a későbbi szervezeti versenyképességet előrejelző tartalmi elemeket azonosított.

A téma kapcsán hazai és külföldi forrásokban folyamatos témafigyelést végez, melyeket felhasználva illetve kutatásai alapján több előadást tartott.

Mikulás Gábor doktori értekezése: Versenyképességi kulturális orientációk azonosítása vezetői narrációkban (link).

A GM Consulting szervezeti kulturális webhelye a Szervkult.hu.

Hozzászólás